11.12.2025.
U sklopu međunarodne božićne kampanje, Lidl Hrvatska je uručio blagdanske donacije Caritasovim socijalnim trgovinama i bankama hrane diljem Hrvatske. Donacije vrijedne ukupno 45.000 eura potvrđuju Lidlovu kontinuiranu predanost borbi protiv siromaštva, smanjenju bacanja hrane te podršci najranjivijim skupinama u društvu.
Velika Gorica, 11. prosinca 2025.
Blagdanskom druženju su prisustvovali predstavnici Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, Caritasa Sisačke biskupije, Caritasa Gospićko-senjske biskupije, predstavnici Hrvatskog Crvenog križa te predstavnici banaka hrane Crvenog križa Zagreb, Osijek, Požega, Virovitica, Čakovec, Karlovac, Koprivnica, Krapinsko-zagorske županije te predstavnici Banke hrane Udruge Duga Vukovar. Lidl im se ovom prilikom zahvalio na nesebičnom radu i svakodnevnom doprinosu ublažavanju socijalnih nejednakosti. Caritasovim socijalnim trgovinama u Zagrebu, Gospiću i Sisku uručeno je 15.000 eura u proizvodima, a 30.000 eura financijske donacije dodijeljeno je bankama hrane.
Predstavnici Lidla istaknuli su kako je suradnja s humanitarnim organizacijama važan dio njihovog društveno odgovornog djelovanja: „Ponosni smo što dugogodišnjom suradnjom s Caritasom i nedavno uspostavljenom suradnjom s bankama hrane možemo konkretno doprinijeti zajednici, osobito u blagdansko vrijeme, kada je potreba za solidarnošću još izraženija. Ovom prilikom želimo zahvaliti i svim volonterima i djelatnicima koji neumorno rade kako bi pomogli onima kojima je to najpotrebnije“, poručila je Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska.
Predstavnici Caritasa i Banka hrane zahvalili su Lidlu na podršci, naglasivši da će donacije omogućiti nabavu prijeko potrebnih proizvoda koji olakšavaju život tisućama korisnika diljem Hrvatske.
Lidlove blagdanske donacije realizirane su u sklopu međunarodne kampanje „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“. Božić mnogima predstavlja najljepše razdoblje u godini, vrijeme kada s posebnom pažnjom nastojimo razveseliti druge. No, što kada bismo taj osjećaj zajedništva i pažnje živjeli tijekom cijele godine? Upravo na to nas podsjeća Lidlov božićni koncept, koji poziva da male geste zahvalnosti i pažnje postanu dio naše svakodnevice.
Više fotografija možete vidjeti u objavi na facebook stranici Caritasa Zagrebačke nadbiskupije.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.
Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.
Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 113 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska